sssaa.ir - An Overview

Wiki Article

این سامانه همان سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور می باشد.

در تشریح تقسیم بندی شرکت ها بر اساس نوع فعالیت شرکت می توان شرکت های دولتی را شرکت هایی قلمداد کرد که زیر نظر دولت و بر اساس بودجه و سرمایه دولتی تشکیل و شروع به کار می کنند.

Welcome to ssaa.ir homepage facts - prepare to check Ssaa most effective written content for Iran without delay, or right after Finding out these important issues about ssaa.ir

Image size optimization can assist to hurry up a web site loading time. The chart over displays the distinction between the scale before and after optimization. Ssaa images are very well optimized while.

در بخش تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، امکان بررسی اصالت اسناد و اوراق با وارد کردن شماره سند irsherkat و رمز تصدیق وجود دارد.

مهلت ثبت‌نام مرحله اول دوگانه‌سوز کردن خودرو به اتمام رسید. منتظر آغاز ثبت‌نام مراحل بعدی باشید.

بهنام صفوی چیست

تاریخ پایان اعتبار سمت با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر.

مقدار سرمایه (با تشخیص این که چه مقدار پرداخت و چقدر تعهد شده).

معرفی بخش مرکز مالکیت معنوی سامانه ثبت شرکت سهامی خاص سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

اگر اطلاعات دیگری دارید مثل پست الکترونیک، دور نگار ویا نشانی تارنما، میتوانید آنها را هم در این صفحه وارد کنید.

برای مشاوره استفاده از امکانات سامانه سازمان اسناد و املاک کشور

زیرا بعضی از شرکت ها دارای قوانین و مقررات خاص خود هستند.در ادامه شما باید وارد صفحه اساسنامه بشوید و اساسنامه شرکت خودتان را در سایت به ثبت برسانید.

با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی سامانه ی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری، از این پس متقاضیان می توانند مراحل ثبت شرکت را به جای مراجعه ی حضوری به اداره ی کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق سامانه ی اینترنتی  شروع و دنبال نمایند.

Report this wiki page